Yksinkertaiset harjoitukset kauniille käsille

Salaisuuksia laihtua Xenical

Kolmipäinen kuuluu Kuusikymmentä prosenttia lihaksia. Takaosassa olkavarren kuuluu Triceps. Monet ihmiset eivät välitä ojentajille ja vähän he tietävät, että on tärkeää pyrkiä ulos lihaksia niin, että useampi määritelmä olkavarren on saavutettu. Tämä antaa sinulle ylivoimainen vahvuus.

Työstä ojentajille ei ole niin helppoa kuin työtä hauislihas. Harjoitusta ojentajille on täysin päinvastainen harjoitusta hauislihas.

For triceps harjoitus rutiini alla on neljähelppoa vaihetta:

  1. Dumbbell kickbacks: Tarvitset tuoli tätä tarkoitusta varten. Istu tuolille ja vähärasvaisen eteenpäin asti Polvillesi. Tämän pitäisi napata käsipaino käsissäsi ja laita ne sivuun. Nyt pitäisi nostaa olkavarteen siten, että se on yhdensuuntainen kerroksessa. Sijoita isoja ja pieniä aseita, jotka ovat suorassa kulmassa. Nyt vetäytyä alempi käsivarsi eteenpäin siten, että koko käsi on samansuuntainen kerroksessa. Pidä tämä voi tuntea lihakseen palaa tarkka tehokkuutta. Lopuksipienempi käsipaino vähitellen siten, että varsi muodostaa jälleen oikeassa kulmassa. Toista toisella kädellään samoin.
  2. Overhead Dumbbell laajennukset: Seiso suorana ja jalat toisistaan ja polvet koukussa hieman ja yrittää eikä siirtää. Nyt sinun pitäisi laajentaa varren päähän samanaikaisesti kuljettaa käsipaino. Asteittain alentaa käsipaino kohti takaisin laajentaa käsivarren yläpuolella uudelleen. Nyt puolustusministeri, kunnes lihakseen polttaa. Toista vaiheet toiseen käsivarteen samoin. Kaikkiatoimenpiteitä on tehtävä hitaasti siten, että vältetään vammat.
  3. Istuva dumbbell triceps erikseen: Istu tuolin jalat toisistaan. Pidä yksi käsipaino kumpaankin käteen kulmassa takaosasta päätäsi. Hitaasti nosta käsipaino, mutta älä anna sen mennä suoraan yli päätäsi. Vaikka nosto Pidä kyynärpäät hieman taivutettu joustavuuden. Laske käsipaino hitaasti palata oikeaan kulmaan kantaa. Ottaa niin paljon aikaa kuin haluat aluksi jotta tutustuatehtäväksi.
  4. Overhead pysyvä Press: Tämä harjoitus määrittää oman painon ottaen kykyä ja tasapainon kanssa. Seistä suorana ja jalat toisistaan ja polvet koukussa hieman. Nyt pitää käsipaino jokaisen käden. Holdings painot pään yläpuolelle muodossa oikealla kuvakulma ylempää ja alempaa käsivarren. Lopuksi, pidä niin dumbbells yhteen ja työnnä käsipainoja eteenpäin ja laajentaa aseita tehdä. Suorita kymmenen vaille kaksitoista ja toistoa.

Yhdessä tämän harjoitussarjan kanssa suositellaan Xenical ottamista nopeamman ja selkeämmän vaikutuksen saavuttamiseksi. Se edistää painonpudotusta ja sävyttää lihakset nopeasti.