Neuvoja kunnossa ja terveena Seniorit

COMMENTS (1)
terveyden ja pitkäikäisyyden salaisuudet

Monet ihmiset erheellisesti sita mielta, etta muistin heikkeneminen, dementia, Alzheimerin ja nauttia vanhan ageother sairaudet ovat vaistamaton osa ikaantymisen prosessia. Kuinka monta kertaa olet kuullut vanhempi henkilo sanoa: "Odota, kunnes olet minun ikaiseni, ja kuinka paljon muistat!" Tai: "Nayttaa silta, etta olen talla eri laakarin vastaanotolla joka toinen paiva. Se ei ole hauska saada vanha. "

Onko ikaantyminen todellakin on, etta traumaattista seka fyysisesti ja henkisesti? Monet ihmiset tuntuvat luulevan, etta on vain, miten se on ja ei juurikaan voi tehda asialle. Ei nain ... tai ainakin sen ei tarvitse olla nain!

On olemassa useita tapoja pitaa aivosi teravia ja kehon hyvassa kunnossa, kun ikaa. Seuraavassa on joitakin keinoja pysya kunnossa ja terveena, kun olet "kultaiset vuodet":

Stay aktiivinen - 10 - 20 minuuttia keskiraskasta liikuntaa joka paiva (voit tehda kolme kertaa 5 minuutin valein, jos se on helpompaa) auttaa parantamaan hapen maaraa, joka paasee aivoihin. Ja etta happi "kiire", joiden avulla voidaan parantaa muistia ja oman toiminnan aika - jotain muuta, etta yleensa hidastavat niin saat vanhemmat!
Kantavanhempais
Saannollisen liikunnan avulla voidaan myos vahvistaa luita ja edistaa terveen painon - etuudet, jotka voivat vahentaa riskia sairastua diabetekseen ja sydan - kaksi ehtoa, jotka voivat myos vaikuttaa normaalia aivotoimintaa.

Kanadalainen Tutkimuksessa todettiin, etta kun ihmiset yli 65-vuotiaita aloittamaan saannollinen liikunta, he vahentavat riskia Alzheimerin tauti, dementia ja lasku henkista toimintaa. Tama patee erityisesti naisiin. Doctor Ohjaus Laihtuminen tarjoaa 35 helppoa rasvanpolttoa kayttaa videoita voit tehda kotona.

Varmista, etta ruokavalio on terveellista - Tama on yhta tarkeaa aivoissa, koska se on kehon. Taysjyvatuotteita, paljon tuoreita hedelmia ja vihanneksia, vaharasvaisen lihan ja kalan auttaa pitamaan kehon terveita. Hiilihydraatteja loytyi naissa elintarvikkeissa, seka omega-3 rasvojen loytyy tuoretta kalaa, antaa energiaa aivojen pitaa terveena. Laakari Ohjaus tarjoaa sinulle satoja resepteja seka taydellinen luettelo aineenvaihdunnan lisaamiseen elintarvikkeisiin.

Liikunta aivojasi tekemalla ristisanatehtava palapelit, pelissa aluksella tai korttipeleja, kasittelyssa ja etta ystavien kanssa.

Control stressi - Toinen suuri hyoty kayttaa! Oppia rentoutumista tekniikoita kuten meditaatio ja syva hengitys. Stressi tuottaa hormonia kutsutaan kortisoli, jotka voivat vaikuttaa kielteisesti aivotoimintaa.

Ole tietoinen siita, etta tietyt sairaudet ja laakkeet voivat vaikuttaa myos teidan mielenterveytta.

Author: