Laihtua Miten Glykeeminen indeksi voi auttaa?

Laihtua ilman riskiä. Miten Glykeeminen indeksi voi auttaa? 

Proteiinit antaa sinulle energiaa ja tarvitaan elimistön valmistaa hormoneja, vasta-aineet, entsyymit, ja kudoksia. Kehosi ei voi elää ilman tiettyjä välttämättömiä aminohappoja esiintyy proteiineja. Niitä kutsutaan välttämätöntä, koska elimistö tarvitsee niitä toimimaan kunnolla, ja se voi valmistukseen niitä itse. Tarvitset säännöllistä annos aminohapot ruokavalio. Kun syöt proteiinia, ruoansulatuskanavan hajottaa proteiineja alas aminohappoja.

Elintarvikkeiden Travels Through ruoansulatuskanavassa, mahan ja ohutsuolen erittävät entsyymejä, jotka rikkovat ruokaa alas, jotta ravintoaineet voi imeytyä verenkiertoon. 

Elimistö käyttää proteiineja, koska raaka-aineena luomiseen lukuisia tuotteita, jotka ovat ratkaisevan tärkeitä terveydelle. Jälkeen ruoansulatuskanavan muuntaa proteiinin aminohapot, niiden läpi suureen laskimoon, kutsutaan protal tavoin osaksi maksassa. Maksan sitten kulkee aminohappoja verenkiertoon.

Maksan saa osallistua proteiinin sulatusohjelma on useita kriittisiä tavalla. Se muuntaa aminohappoja, joita käytetään kudosten muihin rakennuspalikoita kehon. Se synthesizes aminohappojen fibrinogeenin, ainetta käytetään veren muodostaa hyytymä, puriini, luokka proteiini, joka antaa energiaa, kreatiini, energialähde lihasten supistumisen ja monia muita kemiallisia aineita elimistössä. Aminohapot luotu proteiinia myös muunnetaanenergiaa. Proteiinisynteesiä vahvistaa immuunijärjestelmän järjestelmien ja auttaa ylläpitämään nestetasapainoa elimistössä.

Proteiini stimuloi haimaa tuottamaan glukagoni, hormoni, joka vapauttaa tallentaa rasvakudoksen solujen energiaa. Tämä prosessi on tarpeen laihtuminen. Valitettavasti hyöty glukagonin voidaan estää, jos sinulla on liikaa insuliinia verenkiertoon syövät liikaa tärkkelystä ja muita korkean glykeemisen hiilihydraatteja.

Syöminen aterian on korkeahiilihydraatteja parantaa aineenvaihduntaa 4%. Syöminen aterian laadukasta vähärasvaisen proteiinin parantaa aineenvaihduntaa jopa 30%. Syö riittävästi proteiinia voi aiheuttaa ruoansulatuskanavan ongelmia ja nesteretentiota.

Jälkeen vesi, proteiini muodostaa suurimman osan kehon painosta. Tämä sisältää lihakset, nivelsiteet, jänteet, elimet, kynnet ja hiukset. Proteiini tarvitaan ruokavaliota, niin elimistö on terve ja voi toimia asianmukaisesti. Proteiineista oikeastaan voi lisätä painoa lOss. Syömällä proteiineja jokaisen aterian, annat itsestäsi tarpeeksi ravitsemuksellisia tukea pitämään menee seuraavalla aterialla. 

Kaikki kriittiset komponentit rasvanpolttoa tarjoaa proteiineja. Ilman proteiinia meidän ateriat, me helposti väsyä. Yleisin taipumus ihmisiä, jotka eivät syö tarpeeksi proteiinia aamiainen kaatumisen aikana keskivaiheilla tai myöhään iltapäivällä, ja sitten syödä liikaa, että nopea pick-me-up korkean glykeemisen tärkkelystä tai sokeria ja tämä on varmasti nopea, yksinkertainen tapa lihoa. Ihanteellinen määrä proteiinia syödä päivittäin vaihtelee 50g ja 100g.

Tämä on varmasti muuttuja perustuu yksilön erityistarpeet. Proteiini tarpeet vaihtelevat perustuu sukupuoleen, kehon koon, lihasmassa, ja toiminnan tasolla. Yhteenvetona voidaan todeta, syömällä riittävästi proteiinia elimistö saa rakennuspalikoita elämän välttämättömiä aminohappoja. Täydellinen proteiineja löytyy liha-, meri-ruokaa, kalaa, siipikarjaa, munia ja juustoa. Lähteet puutteellisiaproteiinit ovat soijapavut, pähkinät, siemenet ja jyvät.

Proteiini antaa sinulle energiaa, kanget pois nälkä, kanget pois väsymys, ja auttaa säätelemään verensokerin. Jos syöt proteiini aamiainen päivittäin, ihastut määrä energiaa, joka antaa sinulle. Proteiinit auttavat sinua saavuttamaan ihanteellisen koon ja painon lasku.

Jos sinulla on merkkejä puutos tai oireita, en olisi suositeltavaa ottaa yhteyttä lääkäriin. Ja muistakaa, että sinun täytyy laihtua oikein ja ilman vaaraa terveydelle.