Antiaging Hedelmät ja vihannekset

Ne ovat korkeat C-vitamiini näyttää olevan paras anti-aging hedelmiä ja vihanneksia. C-vitamiini on luonnollinen healer kuin parantaa kehon immuunijärjestelmää. Korkeammalla C-vitamiini on yhdistetty vähentynyt sydäntautien, sydänkohtauksia, aivohalvauksia, korkea verenpaine, diabetes ja tietyt syövät sekä miehillä että naisilla.

Anti-aging hedelmiä ja vihanneksia tulisi sisältää myös suuria määriä D-vitamiini, joka on tärkeä terveiden luita ja hampaita. D-vitamiini on tuottaa luonnollisesti, kun olemme alttiina auringonvalolle, mutta se sanoi, että kun pääsemme myös 70: n, meRe tuottaa vain noin 40% ja D-vitamiinin kehomme on antioksidantteja, elementtejä, että laitokset käyttävät torjua vapaiden radikaalien tai aineita, jotka vahingoittavat terveitä soluja, ovat myös tarpeen, kun vanhenemme ja löytyy kaikki anti-aging hedelmiä ja vihanneksia. Nämä antioksidantit auttaa kehon korjata itsensä sisältä käsin.

Joten kaikki, jotka ovat sanoneet, mikä on paras anti-aging hedelmiä ja vihanneksia? Ilmeisesti sitrushedelmien, koska ne sisältävätsuuria määriä C-vitamiinia Tähän kuuluvat appelsiineja, tangeriinit, limetin ja greippien. Banaaneja, mansikoita, mustikoita ja omenat ovat suuria myös monia vitamiineja. Cantaloupe, persikat ja aprikoosit ovat ne elintärkeitä antioksidantteja samoin.

Ja tietysti et halua unohtaa vihannesten osa anti-aging hedelmiä ja vihanneksia. Terveellisen ruoansulatuskanavan on erittäin tärkeää teidän yleinen terveydentila, jos laitos toimii vaikea sulattaa, että raskaidenpihvi tai mausteinen Burrito, olet ylityöt sydämen ja keuhkot, jotka lähettävät veren ja hapen ja mahalaukun ja suoliston. Anti-aging hedelmät ja vihannekset ovat ne, joilla on paljon kuitua, joka auttaa ruoansulatukseen prosessin pitkin. Tämä sisältää kaikki vihreät lehtivihannekset, kuten salaattia, pinaatti ja lehtikaali. Porkkanat, kurkut, ja selleri ovat rapeita, kuitu-ja terve.

Tuntuu useimpien tutkimuksen, että kaikki hedelmät ja vihannekset voidaan pitää "anti-ging hedelmät ja vihannekset, "joten ei todellakaan ole paljon tarvetta päättää tai ei ole tiettyä pala hedelmää tai siitä ei ole salaattia – ongelma vain on siinä tällaisen suuren tuotteiden säännöllinen osa ruokavalio on ensimmäinen paikka yhteisen Vitamiinit ja OTC-tuotteet voivat auttaa ikääntymisen myötä, kuten A-vitamiini, B-, E-vitamiini, seleeni, beetakaroteeni, lykopeeni, L-glutationi, D-vitamiini, vihreä teetä ja antioksidanttina C-vitamiini, E-ja osa-vitamiinin muotoja ja mineraalien Seleeni tiedetään antioksidantteja, jotka suojaavat kehon näiltä vapailta radikaaleilta A-vitamiini varastoituu maksaan ja rasvasolujen ihmisen elimistöön ja voivat saavuttaa myrkyllisen tason. Älä ota enempää kuin suositeltu annos A-vitamiinin

Jopa kolmasosa vanhemmat ihmiset eivät enää vastaan vitamiini B niiden ruokaa. B-vitamiinia tarvitaan muodostamaan punasolujen ja pitää hermot tervebr! Lykopeeni on erittäin voimakas ja vaimentaa vapaita radikaaleja, kuten L-gultathione. Ultra Antioksidantit avulla solut suorittaa tehokkaammin vähemmän happea, jonka avulla riittävästi happea, jotta voidaan hyödyntää, että solujen ja elinten, jotka erityisesti tarvitsevat.

D-vitamiini on valmistettu iholle suora altistuminen auringonvalolle. Monet tutkimukset osoittavat, että D-vitamiinin tuotanto vähenee ja ikääntyneiden ja niitä, jotka ovat kotiin sidottu. D-vitamiini on tarpeen, että laitos ottaa vastaan kalsium, Jonka avulla voit luuta ja auttaa estämään factures.

Vihreä tee sisältää antioksidantteja, jotka voivat suojata sydän, useiden syöpätyyppien, ja ihovaurioita.

Luonnollisia antioksidantteja on runsaasti hedelmiä ja vihannekset, kuten omenat, mustikat, parsakaali, kirsikat, karpalo, viinirypäleet, pinaatti, ja spirulina sinilevää 2006 artikkelin Journal of American Medical Association ehdotti, että perimääräajoin rajoittaa myös kalorien saanti niin vähän kuin 890 kaloria päivässä, tai paasto, pienensi insuliini tasoja ja kehon lämpötila, kaksi muuta biomarkkereihin pitkäikäisyyttä. Rajoittamalla kaloreita auttaa poistamaan vapaita radikaaleja polttamalla pois enemmän kaloreita kuin otat ja vähentää siten rasvan tallennettu ihmiskehossa.

Ohitetaan aterian täällä ja siellä evoluution kannalta olisi hyödyllistä. Ihmisen keho on tapana käydä päivän without syö mitään, mutta tänään meillä on jatkuvasti saada ruokaa ja olemme ottamassa kaloreita pitkin päivää aina lääkäriltä ennen kuin käytät tätä tietoa. Tämä artikla on ravitsemuksellinen luonteeltaan ja ei pidä tulkita niin lääkäriin.

AUTHOR: